07-12-02

Första advent...










Blev inget spec för mig med det... jobbar=(

Alla i personalen är sjuka utom jag!! jag e bara trött o sleten men jag har iaf ingen vinterkräksjuka så det e bara för mig att jobba!!
Ringde bemanningen som ska se till att hitta vikarier när folk e sjuka..
jag jobbade ju 16-14 fredag till lördag... jag ringde dom 06.30 på morgonen... dom ringe tillbaka vid tolv och sa att dom inte fick in någon o sa att jag fick jobba till måndag morgon... in my ass sa jag...haha!
efter många om och men o ett samtal till chefen så hade dom plötsligt folk!... men jag fick börja 8 idag stället för 16.. så det blev 46 timmar denna helgen.. bläää... fast jag har ju mer än dubbelt betalt nu mellan 8-16 i o med att här inte var någon anna personal!! det e ju i o f rätt så gut=)

Var nere i nötesjö/börringe igår på fest/förfest för bamse... hon åker ju på tisdag =( du kommer ha det så jävla underbart gumman=) var hemma hos roger i hans lilla hus!!! det va så sött=) sen drog det vidare till tingvalla o lasse stefanz=) jag körde dock dom bara dit, sen körde jag hem o la mig=)  hade så gärna velat följa med, men då hade jag varit död idag ... he he...

har suttit här på jobb o skrivit rent en massa rutiner... 13  dator skrivna sidor...

ahhh vill utomlands =)


Snart är alla julklappar inhanldade.. tänkte ta en sista rush nästa helg!!





Saknar min pojke nu när vi jobbar så mycket på helgen!... han kör betor o jag e här...!!

Mina städare kommer på onsdag o städar hela huset + alla fönster o karmar o lister o skåp, ja allt man kan komma på för bara några hundra spänn....tjohooo=)



nej nu ska jag fortsätta städa o julpynta lite här på jobbb... aaahh vill hellre julpynta hemma juh..=(

Puss haj

Kommentarer
Postat av: Lis

ska du va hemma när de städar?? eller du känner dem?
annars e det vågat.

Postat av: lis

Oki, men då e det ju lugnt. =) På fredag, inget va jag vet...Hur så?? =) kram

2007-12-05 @ 06:50:58
URL: http://lisnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback