07-12-16

Tjabba-Tjena-Hallå

Idg är det söndag o bara några få dagar kvar till julafton!
Jag är ledig på julafton iår!! Eller ja jag slutar åtta på morgonen så det e inte helt fel=)

Blir att fira med min egen familj/släkt iår! i hörby! så det e nära o bra=)

Sitter på jobb nu!
18.30-12 Måndag!

gjorde raggmunkar där hemma till mat idag! med lingen o bacon!! så jävla gott det blev=) mums!

Jag o macke har haft julbak där hemma idag!=)
Lussekatter
Knäck
o Cornflakeskakor=)

Mums! Tack för en underbart trevlig dag älsklingen=)

Har varit en lugn helg nu i o med att jag har jobbat!
Var hemma hos Mackes bror igår... åt pizza o snacka skit=)
o fick våra jultidningsgrejor!!
Satt o titta i guiniss rekordbok.... konstiga människor..haha!!

läste precis att anna o julia fått lite finare väder=) så kul för er=) ha det underbart! o sola för mig med=)

nej nu ska jag jobba lite=)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback