07-12-29

Ja då var det dax att uppdatera lite=)

Vi firade jul med min sida i Hörby iår..! va mycket trevligt o macke fick vara jultomte...alla barnen trodde helt på att det var den riktiga tomten=) kul=)

Jag har varit snäll i år!!

Julklappar:

Min Släkt:

* Digitalkamera
* Grillverktyg John Deere (inköpta i USA, skit fräcka)
* Presentkort på MQ
* Ljusstake
* Locktång (precis en sån jag ville ha=).)

Mackes Släkt:

* Fina glasskålar 3st
* Innetofflor i fårull....mys
* ljusarangemang
* Sprit (Dom tycker jag dricker för lite på släktmiddagarna.... haha kör alltid så macke kan dricka öl=)...)

Nu kommer jag inte ihåg mer... tror att det va någonting mer menmen blackout!

Skickade medelande med Lis innan idag!... snackade om att sticka ut o bowla o så en kväll... hade varit najs som sören=)

Nyår snart! den ska firas hos Henke o Sofie i Remmarlöv, ska blir skit trevligt! O jag har köpt en svart kläning som e jätte fin=) tycker jag iaf=) hehe!!

Det har varit full rulle nu i julhelgen!
*23 Dec. Töserna fyllde 7                                              -  Jobbade 8-09
*24 Dec. Julafton i Hörby                                               - Slutade -09
*25 Dec. Julfirande med Mackes sida                       - Jobbade 8-14
*26 Dec. Julfirande hos Mormor o Morfar                - Jobbade 21-08

Så det var en massa firande o en MASSA jobb=(

Vill hitta ett nytt jobb där man e lite ledig högtiderna i alla fall=( menmen det dyker fan aldrig upp=(

Vill utomlands... Blir nog att vi sticker i Januari=) hade varit grymt skönt!!

I slutet av nästa vecka skulle det bli kallt o snö har jag hört... Kan det stämma?? Ska vi behöva utstå den jävla snön nu när julen e över... jaja de e väl inget att göra åt=(



Just det: VÄLKOMMEN HEM Marcus!!

Nu i januari e det oxå en massa kalas...
Den 5 är det 3 kalas på en dag! shhhhiiiiit får nog hoppa ett iaf!! hehe! annars blir det till att köra skåne runt o det e jag INTE intresserad av...

Sen e det varje vecka hela januari... därför ahde det varit grymt skönt att sticka utomlands=) hehe!!
Alexandra oroa dig inte, jag e hemma på din födelsedag=) hihi

Nej snart börjar Hajar som Hajar o den måste jag bara se=) hihi man måste ha barnasinne kvar=)

Puss haj!



Kommentarer
Postat av: Lis

Nää, inte snö. Blä. men då blir pågarna glada. haha Ses sen när jag ska hämta gubben!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback