07-12-30

Nu har jag slutat o sitter hemma o kolar på Fab 5!
Macke e o skjuter lerduvor med Andreas i Skeglinge!! Hoppas ni har kul pågar!!
Dom ska väl åka o handla fyverkerier sen oxå antar jag=) dom e galna i de ... hihi

Jag o konrad sitter o myser i soffan=)

Har ingen aning om vad jag ska göra idag=( någon som har lite o göra så ring=) hehe

Ahh vill ha en hobby=( tänk hade man haft några hästar stående i stallet nu=) så mysigt det hade varit o bara gå ut o rida o mocka o bara mysa=) det hade varit riktigt najs=)
Tänk nån unghäst o nån bra hoppe pålle som man bara hade ridit litelätt nu på vintern på det enorma stubbfältet som dom ej plöjt här runt vårt hus=) aaaaahhhh

Sitter o pratar med Roger på msn... han saknar Bamse... de gör jag med=) men vi får stå ut ;o)

Nej nu får det vara nog... eller rättare sagt.. kommer inte på meer.. Puss haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback