07-11-03



Då va vi inne i november och det har blivit halloween helgen!!

Det blir törringelund ikväll men black jack på scenen!
Jag ska dock köra i och med att detta är min jobb-helg. Jobbar 8-18 idag och 8-19 imorgon söndag!
Lite jobbigt att vara bakis imorgon om man ska jobba så jag tog mig i kragen ;o)

o min kära sambo ska laga min bil imrogon, hoppas han inte allt för bakis...hehe! annars får vi kanske ta det en annan dag?!?

Var hemma hos henke o sofie igår! sofie lagade jätte god kycklingrätt!! mums=)
Sen titta vi på
idol!
sen bar det av hemåt i och med att både jag o macke skulle jobba idag! (han kör betor)
pröva ett par skor som sofie hade köpt i usa, sååå härliga.. jag har inte kunnat ha högklackat på mig innan men dom var grymt sköna, synd hon inte vill sälja dom till mig, eller vad säger du sofie ;o) hehe
hihi

nej nu har han vilat färdigt!
Ha de!
Ses kanske ikväll=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback