07-11-04

Söndag!

E du sylten eller??
Gårdagens ord.. haha, hörde det bara några gånger :ol
hihi

idag e jag trött som en hel bedebunke!
Körde ju för mina små fyllon igår..hehe!
Hade en helt underbart rolig kväll!

När vi körde till henke o sofe såg vi ett vildsvin på vägen...
Väl när vi äntligen nästa va hemma o kom ner på grusvägen så ser jag en stor svart konstig grej på vägen....jaha ett vildsvin till tänkte jag, jag saktar in o väntar tills det gått förbi, väl när jag kom längre fram vad ser jag?? En full gubbe i kallingar o skinnjacka som kryper på alla fyra på vägen????!!! ja det e sant, han letade efter nått o nu närt jag körde till jobb imorse tänkte jag att jag skulle ha uppsikt över om han låg i vägkanten eller nått... men det gjorde han inte men där stod ett par skor så fint uppställda mitt i vägen, va nog dom han leta efter, fyfan vad jag blev rädd... o macke bara sov i bilen=(

Nej nu ska jag fortsätta jobba... så trött idag.....jobbar 8-19 idag=(

hade

Kommentarer
Postat av: Lis

haha... tack för sjutsen i lördags. hoppas du överlevde jobb?? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback