07-11-16



Då var man på jobb igen... 8-17 idag!
Macke e hemma=( slår aldrig fel att han e hemma när jag jobbar=( så jäkla tråkigt!
igår va han ute o skulle köra snörundan. han ska ha jour... så han va inte hemma förens sent då=(

Igår fick min sista lilla höna flytta in i stallet för vintern!
Inte någon som vill ha en dvärghöna??
Jätte söt... hmm eller inte! haha!

Imorgon har man ett rövar pass som heter duga! börjar 15 o jobbar tilll 16 på söndag! 25 timmars pass =S

haha sökte ett exrta jobb i veckan, med hästar.. dom ringde mig o tyckte det lät bra o så... så fråga jag om betalningen... 25 kr i timmen....haha vilka nördar...vad tror dom?? 25 kr i timmen som 20 åring, de skullle snarare vara till en 5 åring!

Ahhh har inga cigg med mig till jobb idag! aaaaahhhhh!
Vi ska ner på stan se, kan ju handla då=)

Idag blir det gåsamiddag med mackes familj!=) mmm de e så jäkla gott!! mums!

Nej nu ska jag knalla vidare!!

Hade


Kommentarer
Postat av: Lis

25 kr. De va verkligen idiot-varning över dem! Att de ens sa de bara. Du kommer ju inte upp i en 100 lapp om dagen. Haha... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback