07-11-17


Blä... 15-16 idag -> imorgon.. kan det bli värre?? 25 timmar.....

Titta på deal or no dela precis... fy fan.. jag vill oxå vinna litta pengar=) hade varit grymt skönt... hade jag vunnit 1 mille.. vad hade man gjort... slängt in litta på lånet o en bil=) sen hade jag tatt två eller tre veckor i thailand=) sköööönt!! hihi

Lugn helg denna helgen i o med att jag jobbar!!

Jahapp jag o johanna får väl våldgästa Petra en dag o se hur många bebisar där va i magen=) hon har precis varit på första ultraljudet o va för fan störra än johanna!(johanna e högravid (8månaden)...) haha!!
Hoppas där e två...hehe!!

på måndag e det personalmöte, sen ska jag till ungdomsmottagningen o beställa ett gäng nya p-piller!! dom tar slut idag! så det e ju dax=)

Titta på kustbevakarna innan idag, där va en massa ungdommar som hade en fest i hamnen/på båtarna med hög musig o bara sån härlig känsla.... ahh tänk när man gick på bollerup...mellan modulerna i ettan o början av tvåan.... ahhh fy fan vad det va gött=) me like!!

Jag e så lycklig! Älskar min lilla man så mycket så jag spricker!! Puss på dig!



Den e ju bara så söt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback