07-11-21





Jahapp... då va man på jobb igen!!
Jobbar Onsdag 18.00 - 15.00 Torsdag!!!! blääää

Pratade med paradisparty idag.. jag får mina grejor antingen i slutet av denna veckan eller i början av nästa!

.RIP. 
♥  Tanja ♥ 
.RIP.




Törringe till helgen!! naaajs!! o ja det är Lasse Stefans! o fy fan vad kul jag ska ha=)



Nästa vecka är verkligen en ta tag i mitt liv vecka!

Måndag: Ledig, städa o tvätta där hemma!
Tisdag: Jobba
Onsdag: Jobba 8 - 14... 15.00 Möte på en träningslokal som heter AKTIV! ska börja komma i form tänkte jag=)
Torsdag: 10.00 Möte på Hörby Lärcenter ang att börja plugga=)
Fredag: Förhoppningsvis kommer där 2 städare till mig o städar hela mitt hus för 400 kr=)
Lördag: Jobba och ta fram adventsljusstakarna o lite tomtar såklart=)
Söndag: Jobba!

Så jag har lite o göra=)


Titta på Bonde innan!
haha vad e det för karl, ja jag skulle iaf ointe vilja leva mitt liv med en sån tölp!
Jag har min älskade bonde o byter inte ut honom för någonting i hela världen=)

Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback