07-10-09

Hejsan alla glada=)

Sitter på jobb nu, jobbar 18-14 imorgon!! milt pass?!?! nääää

Har fuskat i solariet nu 2 dagar=) måste ju vara lite brunare nu när anna kommer hem från kreta=) hehe nej men det har bara fallit in så! hihi

Det har skitit sig med hästen jag red o skulle hjälpa till med =S
skulle helt plötsligt ha 1500/mån + 700 var femte vecka...(hovslagare) hmmm nej tack, jag har inte råd att betala det + träningar+ bensin dit var dag!!!!

helgen har varit lugn.. min jobbe helg ju...

Nu till helgen e jag ledig fredag, lördag och söndag!! ojojoj sensation=)

Jag och älsklingen var på nova i söndags o skulle handla kläder till honom, men han hitta inget, bara jag=) 2 linne och ett halsband blev det!!

nästnästa helg blir det partaj=) tjohoo det blir ball som fan!

satt o titta igenom mackes beteskörning i höst/vinter..... bläää hatar att han ska köra=( slutar så sent då ju.. o så jobbar han på lucia... då vill ju jag mysa ju!!

Hoppas alla har fått sina inbjudningar till sexpartyt, om inte så ring=) då jäklar brudar, så ska vi ha gryyymt trevligt!!=)

Nej nu ska jag återgå...
ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback