07-10-20

Jahapp

Då var man på jobb igen, han har gått o lagt sig så då får man sitta här en stund o knappra på tangentbordet! Ska ringa min chef på måndag!!
tjohooo=)

Hans data bara klyddar, måste bytas kretskort... syyyynd!!

Sitter här o dricker mitt kolsyrade vatten!!
Jobbar ett hemskt pass idag-> imorgon...
Börjar idag fredag 17.00----15.00 på lördag!
Sen bär det av till pågarnas 20 års fest!
Jag ska köra!
det var rätt så längesen jag körde på en fest, ska bli rätt så skönt faktiskt fast det tycker jag väl inte imorgon,
då vill jag nog bara festa ner mig totalt=) xider mums!
Fast på söndag när det e dax att jobba igen så e det ju rätt så skönt! Börjar 18 på söndag till 12.30 på måndag!
18-12.30 ännu ett rövarpass,
men sen e jag ledig tisdag och på onsdag jobbar jag 10-10 ett helt jävla fucking dygn, sen e det inte många dagar till helgen!

Min lördag e fullspäckad, slutar nio på morgon, ska köra o handla efter det, sen ska jag vara hos frisören 11.30 det skulle ta ca 2 timmar tippade Emma på (min frisör) då jag ska färga o klippa en massa=) sen blir det hema o städa det sista och laga maten sen kommer folket....hjäääälp! hehe!! men fy fan vad kul vi ska ha det=)

         då ska vi handla=) haha





Kommentarer
Postat av: Emms

För ja det ska vi! =)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback