07-10-24

Tack pågar för en underbar fest=)
Hade jätte trevligt, o fick sitta med födelsedagsgrisrna=) Tack!!

Jobbar idag! Började 10och jobbar till 10 imorgon bitti!!
Eller nä jag börja uinte 10 det blev 10.30 då min bil helt plötsligt börja ryka som fan på vägen mellan skarhukt o eslöv(stora vägen)... först tittade jag bara i backspageln o såg att det rök så tänkte jag: vad edet för idiot som inte stanna sin bil när den ryker, tittar fram itgen o bara shiiiit! stanna bilen på med varnlingsblinkers...ojojoj stod där hur länge som helst, körde en liten bit till då det bö´rja koka igen... fast då hade jag kommit till statoil=) på med nytt kylarvann!
rök litta till men jag var tvungen att köra till jobb, får se hur bilden mår imorgon när jag ska köra hem...hmmm

Snacka om en skitt morgon!

Har köpt nya fiskar!! jag o johanna va o handla lita fiskar o växter i förrigår!!! trevligt=) Lyby akvarieaffär!

Snart e det lördag!! tjohooo
städa klippa färga o supa ;o)

Ha det!!!




Kommentarer
Postat av: Lis

va har hännt me din blogg...?? ser tup inte va där står. Men förstod att din bil visst inte mår så bra, hur har det gått?? ses snart =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback