2007-07-27

Då var det lön=)

Skönt utan ebb på kontot igen!! hehe! fast de va lugnt denna månaden!

Jag o macke snacka idag! så skönt att inte ha dyra räkningar var månad! så underbart att man inte lägger så mycke pengar på de skitet!=)

Har ridit mycke på sistonde! det går jätte bra o hästen e bara så underbar!! tjohoo!!

Sitter på jobb nu, började 13 jobbar till 08! 19 timmar tror jag :S
och så börjar jag 19 - 08 fredag till lördag sen e jag ledig i helgen! sköööönt=)

Vi har redan lagt våra schema veckor över jul! eller ja jag la mitt idag! jobbar bara tre dagar v.52 skööönt! fast jag jobbar julafton 8-14! men de e jugnt! gör mig iordning här ju!!!

Följer idol som en slav nu! tycker de e grymt bra=)

nu är det bestämt med mitt sexparty=) ni som är bjudna får en fin inbjudan hem i brevlådan i dagarna..
 spänningen stiger!! hehe!   =)

min bil gick inte igenom bes.jävla skit, snacka om att man vill ha en ny nu!!=) men de e ingen brådska i o för sig! hehe!!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback