Drömmer!

Sitter här o drömmer mig bort....
Tänk om man hade haft häst igen! Vill ha lite mer pengar o bygga upp mitt drömstall=)
har ju ritat det o allt!! hehe! Haft min lilla verksamhet där...
Så hade man kunnat tjäna lite pengar på odjuren...hehe!
Menmen, drömma kan man ju alltid göra!!

Sitter fortfarande på jobb! Jobbar dygn idag! DRYYGT!
Men det e ju pengar så de bara att ta sig i kragen i stå ut dem 24 timmarna!!

Vår kära granne e ju gravid! ser ju sååå mysigt ut med en liten kula på magen!
Men de får vänta... man e ju ung, o de e  man bara en gång!!

Har kommit fram till vad jag vill plugga nu!! Så himla skönt! e så glad o stolt över mig själv att jag äntligen bestämt mig, men jag kan nog inte söka in förens jag e 22 vilket blir nästnästa höst.... men i af..jag ser fram emot de=) sååååå kul=)

Någon som vill köpa en balklänning?? jag vet inte vad jag ska göra med min älskade klänning! såå underbar!!


Nej nu ska jag återgå!!
Min brukare sover så jag får sluta knappra på tangenterna!!

Ha de bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback