Helgen!

Det blev inget björka för min del i lördags! Men hörde att där inte va så jätte kul=) var på kröftskiva med grannarna!! Kul! som e faktiskt skit kul trots dom e äldre!! haha! mycket fylle o sex snack! Och barn i och med att två är gravida! vi trissade petra lite..hon har nog tvillingar o de vill hon inte!! synd om henne...hehe hon har ju redan 3 barn!

I söndags hade jag träningsvärk..jadå. skönt=) denna veckan ska jag rida idag, onsdag, torsdag o fredag, så på lördag kommer jag väl inte kunna dansa eller nått=( fast de ska bli kul endå!

Jobbar 9-16 idag! skönt med kortare pass ibland!!=) e så hela veckan Onsdag: 9-15 Torsdag:12-15 Fredag:LEDIG! Lördag: 8-15 Söndag: 20-09!!

Stor fest på Lördag! ska bli mycket trevligt=)!!!! där kommer va grymt mycke folk! tjooohoooo!

Tur Eva och Johanna kör två bilar härifrån!! behöver man inte oroa sig över et!! hehe!

Nej nu ska jag på o jobba igen!

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback