Helgen!

Hej!

Nu jobbar jag igen.. ovanligt ;o)

Idag har jag lagt inbjudningarna på lådan! tjohoo så dom kommer väl på måndag antar jag!!!

I helgen blir det mycke kalas... först mackes farfar ove imorgon o sen hans ingifta faster Carina på söndag!! Ska bli trevligt faktiskt!

Imorgon har jag planerat min dag lite=) slutar åtta! hem o väcka älsklingen, köra in till hörby o sola! sen bär det av mot malmö o skånemässan! har aldrig varit på de o tänkte att de hade varit trevligt! vi får se om vi hittar nått intressant =) Sen bär det av till ove o lyby! mat o gott! sen kanske ner till törringe! kom på det idag, någon mer som e sugen så säg till jag kör nog! kanske ;o)...
Söndag blir en slappe dag!! ta det lugnt o mysa=)

måndag e de jobb igen =( hade varit skönt o vara ledig lite faktiskt! menmen man kan inte få allt här i världen!!

Väntar på att dom ska säga vem som tog den sista platsen i idol, men jag får slaviskt vänta till 22.35!

Vill utomlands!! sparar pengar till det nu! vill bara sticka! men det får bli efter säsong o mojs!

Tage har tappat en sko så han ömmar=( hoppas hovisen kommer i början av veckan så jag kan rida igen! så tråkigt nu när man väl kommit igång! menmen det e ju min vanliga otur=(!!

Ha de


Hade faktiskt varit väldigt gott att dricka lite cider imorgon! köra eller inte det e frågan de!
  

Kommentarer
Postat av: lis

Åka e väl bäst...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback