Längesen=)

Jahapp ni va det sen i julas eller nått man skrev...Lääänge!
Har helt glömt att jag hade en sån här blogg!! hehe

Mycke har ju då hänt!

Jag och Macke var o tittade på hus! Hittade ett, besiktigade de, var skit hela huset, nu i efterhand e de grymt skönt=) På morgonen där efter bes. gick jag in på hemnet o hittade en liten avstyckad gård i Västerstad. Pang Bom så fastnade både jag o macke för det, Jag va o kollade på huset på eftermiddagen, macke jobbade ju=( sen kollade jag o macke på de en gång till, sen våra föräldrar. Besiktningen gick skit bra!
O nu äger vi ett hus o har förlovat oss med=)

Skkööönt ;)

Har underbara grannar!! spec johanna o anders då..
på lördag nästa vecka ska vi ha kräftskiva med dom roliga grannarna!! haha! mycke sex o snusk snakc...urkk! haha 40 och 50 ++

Jag sitter på jobb nu men jag kanske skriver lite mer sen!!
Ha det bra!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback