Ridit =)

Hejhej=)
nu har jag varit och ridit=) tjohoo va skit kul, känner precis vart jag kommer ha träningsvärk imorgon iaf=)
Lilla Tage är ern valack på 1,75. som har gått 1,30=)
så där är kapacitet i lilla pållen=)

Är ledig i helgen!!=) kräftskiva med grannarna idag!! kanske vidare till björka sen..., bara jag som vill dit från denna kräftskivan men de löser sig nog=)
åker till henke o soffi istället!! ha ha!!

Va på nova i torsdags o handlade en svart sjal=)
fiint=)

Sitter hemma nu, min kära man jobbar! hihi plöjer o har sig!
men han skulle sluta tidigt idag i och med att vi ska bort ju!!!
Men han ska jobba imorgon så det blir inte så mycke fylle, har han planerat men man vet aldrig vad som händer ;o)

snart ska jag göra lite mat, kräftor e ju inte så jätte mättande, jag äter ju inte så många iheller... det bjuds ju på paj oxå men jag kan ju inte sitta o äta allt det :oS

hade!

Kommentarer
Postat av: lis

låter riktigt kul. träningvärken kan man ju va utan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback