underbart rolig fest=)

Tack så mycket Klasse o Ripa! en underbart rolig fest... fan vad kul de va=)
Träffade mycket nytt folk o så klart mina gamla trogna vänner=)

Jag e avis på Anna o Larsson, dom åker till Kreta på torsdag tror jag de va... lyx=)
Jag o macke vill oxå åka men han kan ju inte åka nu uner säsongen, får vänta tills han bytar jobb, o om han gör de=) fast vi kan ju åka sen när det inte e säsong... göra som förra året kanske! hade varit grymt skönt=)

man e lite trött o sliten idag, men ska jobba inatt. 20-09 sen kl 9 imorgonbitti e de personalmöte till 12 ungefär sen bär det av till stallet till lilla tage! Så underbart roligt att rida igen!! tjohooo=)

Nej nu ska jag ut o hämta lite mer ved, har gjort en brasa idag!! s¨å mysigt=) synd macke inte e hemma, han fick pallra sig till jobb imorse, tycker synd om dig gubben! men nån måste ju försörja familjen!!=) hehe!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback