Tjejkväll!=)

Hej hopp!

Nu har man inte skrivit på ett tag!!

men idag har jag med min bäbara data till jobb så då kan jag skriva lite=)

Va på tjejmiddag hos Sofie igår... hon har fyllat år!!
av mig, macka, Louise o Andreas fick hon blommor, blomjord o fiskar=) fyra slöjsjärtar!! söta=) hehe
dom fick åka på en färd som hette duga igår
svedala-lillasvedala-västerstad-remmarlöv!!
dom överlevde iaf!!

igår va jag o johanna en runda nere i svedala!!
va på tävlingar i skabersjö.. hopp-storhäst! jag saknar de=( vill ju ha häst!! spec nu när steppan e till salu=(
sen körde vi o handla fiskar o fika! körde hem till mina föräldrar o fikade lite!!
sen bar det av mot västerstad igen för att hotta ner fiskarna i akvariet!!
sen va det till o göra sig i ordning o lite så... o fara hem till sofie!!=)
Annelie, Ann-Sofie, Jag, Louise, Tina, Lindie o Sofie va vi som va där!!
Mycket trevligt!!
=)

jaha vad har annars hänt på sistonde?!?!
inte så mycket tror jag!!

jag hatar o jobba när de e så fint väder ute=(

Jag kan inte ladda upp bilder =(

min data e konstoig antagligen=(

nej nu ska jag försöka lägga upp en ny "framside" bild!!

ha det bra!!
puss haj!!
någon som vill piffa upp minj press föresten?? med nått litet bara?? gratis=) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback