Vår=)...=(

Då va det vår!!

 man blir både glad o ledsen =)  =(

vårbruk gör ju inte en hoppandes av glädje...

men att det just är vår är ju mycket trevligt=)


jaha vad hart då hänt i helgen?!


Gick upp 06.45.. upp o hoppa!! gick rundan här i Västerstad=) så skönt o motionera på morgonen=)

Körde sen sen till Johanna o bredde bullar o gjorde oboy=)

Körde till Skånes djurpark tillsammans med hennes svägorskor och deras barn!!

"Hästens dag"!!

Mtcket trevligt=) varmt o skönt väder=)


På kvällen var det dax för 25 års fest=)

Grattis Torbjörn!!

snacka om att du va laddad =) hehe

 jag körde.!!

har inte alls lust för att dricka sprit längre.. eller jo jag älskar ju cider med jag HATAR att vara bakis=(

men jag e ju som jag e o har till99% av fallen lika roligt nykter=) hehe


Mycket trevlig fest!!

av oss fick han en fallskärmshoppning!! fräckt=)


o ja just de!!: dom ska ha barn=) grattis!!


idag har varit en ute dag=)


Körde ut med mat till macke!!

hade lite pickning=) skönt!!!


-Körde o handla penceer o planterade i mina nya krukor=)

-klippt gräset!

-tvättat bilen!!

så fint=)


i fredags städa jahg hela hust i typ 5 timmar!!

blev så jäkla rent o fint=)

najs!!


nej nu ska jag se om jag kan bestämma mig för vad mat jag ska ha!!

ska först ut o gå =)


puss haj!


Kommentarer
Postat av: Lis

Va huslig du har varit i helgen... =) Händer till valborg egentligen?? O vad händer till helgen? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback