Längesedan!!

Jag har varit himskans dålig på att skriva blogg på senaste tiden!!
bara för att jag har skaffat mig ett liv=) hehe

Va i danmark i helgen!!
18 st!!
Bamse o Roger fylla år i lördags!
mycket trevlig dag och kväll!
Började med lunch hos rogers föräldrar!
där började oxå cidern flöda=) hehe!!
Elli va hos mamma o pappa!!
Vi tog tåget över till danmark o gick på tivoli hela kvällen!
Tivoli goes GAY!! haha!
silken otur vi hade o komma dit just deb dagen!
haha
nä man märkte inte av de så mycket faktiskt!
Sov över i svedala o körde hem dagen efter=)

Jobbade inatt=(
ahh vill ha semester!!

Ska bara jobba två veckor till sen e det semester en vecka sen bytar jag jobb.. igen=) najs!!

Ska försöka få tag på hörby nu igen o se om dom vill betala min utbildning=) annars vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv... =(
Så jobbigt att välja vad man ska jobba med resten av livet!! hehe

En annan tråkig sak e att elli bara växer o växer!! hehe hon va så söt när hon kom hit!! hon e självklart söt nu oxå.. men ni fattar vad jag menar=) :oI

Jag vet inte riktigt mer vad som hänt!! hehe!!
dåligt minne!!

Nej nu ska jag köra till lund o beställa en ny mobil!!=) de e najs=)

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback