Brrr . . . . kallt!!

Då blev de snö o kallt igen!!=(
o så ska de bli plusgrader så de blir bara slask o skit av allt=(
bätter de blir riktigt med snä o att det stannar o att det e snö på julafton så man får lite julkänsla!!=) annars kan de lika bra va! =)

idag har jag jobbat!!
rätt lugnt!!

Ullared va underbart=)
handla som sören=)
 Ungefär så här så min vagn ut=) FÖRSTA rundan =)


bara 2 julklappar kvar o inhandla!! de e rätt najs=)
så nu har man handla barngrejor till töserna o julia=)
så får man hoppas att dom blir glada=)
handla massa annat stuff oxå=)

börjar nog för öroninflammation igen=( i samma öra!!
så jag ska ringa till vårdcentralen imorgon=(
hatar öroninflammation=(
Se hela bilden.Har nog inte lika ont som han har endå så=) Ajjjj =)


nej nu ska jag mysa lite med mannen=)

Kommentarer
Postat av: Lis

fan vilket äckligt öra. urk!! ses snart! kram

Postat av: Hanna

Ja för faen, det hade varit nice som tusan med en träff! Jag träffar aldrig bolleruparna känns det som! Blö. Fy vad gott med ikea, jag vill meeeeeeee! :D

2008-12-14 @ 10:39:21
URL: http://www.playitoutloud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback