Ledig=)

Hej hopp gumminsnopp=)

Nu e jag ledig heela helgen sen väntar över 80 timmars storhelgs arbete!!

Sitter just nu o myser framför kaminen!! De e najs!!

Undrar om de blir en vit jul?! någon mer som vill de?
Jag vill bara vakna på morgon av att de e helt vitt=) då kanske man får lite julkänsla iaf=)
men de får inte bli snöstorm för jag ska ner en runda till moro far på förmiddagen o fira lite jul innan det bär av mot lyby igen!!!!

Träffade ett medium häromdagen!!
skit fräckt!! tror blint på de nu!!!
allt dom sa stämde perfekt in på allt o alla!! så sjuuukt!!
läskit=)

nej nu ska jag köra o handla nått fint jularrengemang(?) till mackes chef!!

hade=)

Kommentarer
Postat av: Lis

klart man vill ha en vit jul...=) va sa mediumet??? nufiken. älskar allt andligt!

Postat av: Sofie

Jag tror oxå på sånt. Dom har koll!

2008-12-20 @ 18:09:04
URL: http://www.nogg.se/SofieD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback