Snart Julafton o MYCKE jobb!!

Hej hopp!!
Då va vi inne på julaftonsveckan!!
Jobbar rätt mycke faktiskt!!

Måndag 8-16            Baka julgodis med älskling ikväll=)
Tisdag 17-08           Handla den sista julklappen=) Lön!!
Onsdag Julafton=) Först ner till svedala på dagen sen till Lyby på eftermiddan/kvällen
Torsdag Ledig        Ut o partaja på kvällen=) Mellandagsrea=)
Fredag 17-08          Hem till mormor o morfar på dagen
Lördag 17-08          Mellandagsrea
Söndag 17-08!!       Njuta=)

o så jobbar jag dagen efter nyår!! haha!! snacka om att man kommer va trött!!!

De e min vecka de=)

undra vad man får för fina julklappar iår!! jag har inte önskat mig någonting!! hehe!! så de blir en överraskning som heter duga=) vem vet!! ;o)

just nu vill jag bara att klockan ska springa iväg!!
Nej nu får jag fortsötta jobba=)
ha de alla!!


GOD JUL!!! (tror inte jag hinner skriva innan julafton) Så ha en underbar jul!!



Lever på hoppet=)
Jag är!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

God Jul!

Du jobbar minsann rätt mycket. Tur du hinner med lite rea iaf :) O lite julklappar :D

Hörde att ni inte skulle fira nyår me oss, synd :(

God Jul kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback