08-01-11

Då var man på jobb igen!!

En rolig nyhet e att vi ska ut o resa=)

Den 22 Februari sticker Jag o Macke, Henric och Sofie, Peter o Jenny ner mot Egypten till ett all inklusive hotell=) Det ska bli jävligt najs att komma från detta jävla bus vädret!! Vi kommer hem igen den 29 Feb så det blir en vecka i sol o mys=)

Vem vill passa Kodde=)?? hehe!! nej det löser sig=)

Jag har ju börjat skolan=)
Skit roligt faktiskt=) har gjort min läxa redan idag o den ska inte vara klar förens nästa vecka=) duktig jag e va=)
Har möte med min Sam. B  lärare nästa vecka så då drar den kursen oxå igång=)
Ska bli sjuukt kuligt=)

Helgen blir lugn, Jobbar idag o på söndag!
15-08 idag till Lördag!
8-10 Söndag till Måndag! 

Jag e ledig hela Lördag dag o natt iaf=) alltid nått=)

Nej ni nu ska jag fortsätta titta på  Let´s Dance=)

Puss haj!
Älskar min Macke!♥

Kommentarer
Postat av: Lis

Va kul. Lite avis på er egypten resa dock... =P Plugga?? va pluggar du??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback