Ahhhh bli galen =(

jag vill
men lyckas aldrig=(
fan vad jag mår skit av det=(

möte imorse 8.30-10-30
sen jobb       16.00-08.00
blä=(

sen e jag ledig resten av veckan=) skööönt iaf! ev. jobb på fredag! men det e extra timmar inför resan så då e de lugnt=)

Tänkte sticka till ikea på torsdag! Anna kanske oxå ska med=) hade varit mycke trevligt! längesen jag träffade henne o bara snacka=) ska vi ta en runda ner på stan oxå?? måste köpa linnen o sånt (bikinis) sugen på det gumman?? hehe vi hörs sen i veckan o bestämmer mer=) o ta en fiiiika=) hehe

var säljer dom bikinis så här års?? några tips? tar gärna emot=)

ahh vad jag saknar hästarna!=(
villvillvill =)
man måste drömma=)

va o handla o sånt igår.. så nu e kyl och frys full igen=)

jag o mavcke gjorde en sockerkaka igårkväll! mysigt=)

förra veckans motion blev inte så seriös i o med att jag har haft ont i magen enda sen vi åt foundue så det va väl nån dålli köttbit jag åt.. bättre nu!!
veckans motion:
Söndag: jag o macke gick rundan i västerstad på kvällen sååå mysigt=) 3.5 km
Måndag: cykla 1.2 mil på cykeln i vardagsrummet=) (tråkigt) hehe
Tisdag fullt upp med jobb så detta får bli en vilo dag!!

Måste verkligen ta tag i mig själv!! ring gärna o peppa mig=) hehe!
måste gå ner i vikt... iaf några kilo nu till o börja med=)
så man blir normalt smal igen!!
=)

saknar min
Mackenu när jag jobbar sähär=(

år vikväktarmat idag!! va faktiskt riktigt gott=) thaikyckling!! mums!!
ska börja äta det till lunch, för annars brukar det bli att man slänger  ihop någt snabbt o det brukar inte vara såå nyttigt! så jag får fara ner till ica i veckan o handla mer vv mat då jag bara handla lite igår!!
fast det gör jag väl bara i några dagar...  ni känner ju  mig o min dåliga självdisiplin=( måste bättra mig=)
så istället för pot,ris,pasta så ska jag försöka äta kokta morötter o brockolli o sånt nyttigt=)
nej nu har det blivit föt mycket nyttighetssnack... nu får det va nock=) haha så där va normala jag igen..haha

oj vad massa skit jag skrivit=)

dålligt med kommentarer faktiskt..hehe!!

ha det bra allihopa som tar er tid o läsa.. haha!!









Kommentarer
Postat av: Anonym

De va ju värst va allt va dåligt idag. Ryck upp dej! Det e ju bara 23 dagar tills vi åker. O vi kommer va så snygga o smala till semestern. Annars får vi ju sola o bada i en t-shirt.
Livet löser sej.
Puss Haj!

2008-01-29 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback