Bee =)

Tittar på Singing Bee på trean! de var rätt så bra faktiskt!!

Jag har varit nere i en dal idag=(
Trivs inte här...
Vill hitta något annat! eller bara ha ett ledigt år eller nått, jag mår dåligt!
Tur jag har min älskade Macke där hemma!!
Han är mitt allt, han får mig att bli glad igen=)
Älskar dig gubben!!

Jahapp vad ska man då skriva till er få som läser här?!?!?

Jag vill ha gille... så eventuellt ska jag o macke dra ihop något till nästa helg..
måste ju hända något nu.. i denna tråkiga kalla månad!
Någon som e sugen på en liten fest eller något i den stilen??
Hör av er då=)
så drar vi ihop ett kalas=)

dom spela precis Lasse berghagen med Han tog av sig sin kavaj!!
ahh brudar minns ni alla härliga minnen tilll den låten??
Så sjukt kul vi hade den våren/sommaren/hösten, ja det va väl hela året=) hehe!!

Va hemma hos Mor o Far o käka o träffa Alexandra igår!
Hon fick sin present=)
 o sexgrejorna!! Bättre sent än aldrig=) eller hur gumman!!??

idag har varit en kaotiskt dag här på jobb=( bläää

O där kommer inte upp några nya iheller=(

vet inte riktigt hur jag jobbar nästa vecka!!
 men det e iaf SKOLA tors o fre=) något att längta till=)
folk som känner mig kan nog inte fatta att jag längtar tills man ska ha lektion...
o i Naturkunskap...haaaalllllllåååå! men det e faktiskt skit kul=)
har en helt underbar lärare (kvinnlig) som e skit bra!!=)
Och trevlig o pigg o vaken annat än Karin EVIGHET som vi hade på Bollerup...
tror vi hade henne iaf.. kommer inte ihåg o vill inte minnas=P

Undra om det ska komma mer snö?!? vet inte ...
har inte hört något mer än att det ska vara milt o grått hur länge som helst....



Inte såååå jätte många dagar tills vi åker.. ejjer jo 38 dagar tror jag det e=)
Sofie håller räkningen iaf=)
Ska bli skit kul o åka med dig=)
O alla andra oxå självklart=)
Vi ska ha grymt kul o INGEN ska köra på hela veckan=)

Vi va hemma hos Henke o Sofie igår oxå!!
Var bara o åt hos mor o Far , vi ville inte sitta där en Lördagkväll!
Så vi körde hem till henke o sofie där soffi hade blandat en skit god drink... mums=)
Den var nästan som en Smoothie! grymt god=)
Jag måste köpa en sån mixer så kan jag oxå blanda lite gott, jag som inte dricker drinkar i
 vanliga fall men du lyckades=)




Tack för idag!
Ha det bra!
Nu ska jag fixa det sista här sen ska jag fantamej sova!!
Puss haj!

Kommentarer
Postat av: Lis

Ja jag vet hur du känner me o va deppig över jobbet. Hoppas de löser sig för dig tjejen. Visst e man sugen på fest. :) räkna me mig o andreas... Hihi. Kramar

Postat av: Sofie

Jag e helt enkelt bäst ju :) Drinkar e min grej. O sola e VÅR grej!!! Typ 35 dagar kvar ju!!!!!!! Ska bli såå jävla skönt!
PUSS!!!

2008-01-17 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback