Jobb =(

Bli man deppi eller deppi...
nästan hel förra veckan va jag nere i en dal, en djup dal!.
Bättre denna veckan!!

Men va fan ska man göra... det e bara till att stå ut ju =(

Tur jag har Macke=)


Om typ en månad åker vi till Egypten, det ska bli grymt skönt...
Komma ifrån detta skitet här o så vädret!
bara ner o sola o mysa=)
Hoppas bara det e fint väder=)

I lördags va vi ute o åt på 202:an i eslöv=) Gott Fondue=)
 mums=)
Jag o Macke, Henke o Sofie o Andreas o Louise!!
Skit trevligt!
Efter middagen stack vi hem till Sofie o jag fick en drink utan sprit i för jag fick äran o köra!
Mackes lilla bettan var tungt lastad in till Eslöv!!
haha!!
något konstigt skrapa i! haha=)

Snart kommer Bamse-Lina hem=) och hon har bestämt att vi ska ut den 16 =)
Men självklart så såg jag nu på schemat att jag jobbar då=(
har ju fått ta en massa extra tider jag måste jobba för att få ihopa pengar till resan!!
synd... men det kommer fler helger=)

Nej nu ska jag fortsätta jobba!!
Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback