Snart.... om en månad=)

Snart åker vi utomlands=)
om en månad typ... den 22 feb=)...

Jag har varit duktig nu ett tag!!=)
Förra veckan cykla jag 1 mil mån, tis, ons, tors!
Sen jobbade jag o hade annat på helgen=)

Gårdagens motion: gick 3,5 km i rask takt!
Dagens motion: gick 4,5 km i rask takt... så jävla skönt=)

Sen va jag tvungen att börja jobba tidigare=( 12 istället för 16! =(

möte med chefen på tisdag! hel gruppen!! då jävlar ska jag gå på om myyycket högra lön, betalt semsester, annars slutar jag på STUDS!! NU... o det vet hon om att jag gör oxå,, har förvarnat henne så jag kommer nog att få precis som jag vill=) tjooohooo då e det lite lättare att stå ut här iaf!! om man får rikligt med belöning för vad man gör=)

Har tänkt så mycket på sistonde.. Fan vad jag saknar hästarna!! tänk hade jag kunnat ha 2-3 st pållepållar i stallet där hemma!! hade varit så jävla kul=) Fats Macke hade nog inte uppskattat att få fodra o ta in o ut när jag jobbar dygn.. hehe får nog skaffa mig ett annat jobb om det ska bli så, med grymt mycket mer betalt...haha! så jag har råd att hålla dem!!

fan vad jag har gått upp i vikt... börjar få grym ångest=( o det e inte bra!!
fast jag kanske kan vara lite lugn änsålänge=) haha


på fredag bär det av på kalas till lilla Kornelia som fyller 4 år... hon blir en stooor tös=)

helgen jobbar jag 15-16 lördag->Söndag =(så va hela den jävla helgen förstörd=(
tänkte köra till ikea på lördag kanske.... eller så skiter jag i det... någon som vill följa med så kan vi sticka in =)
Måste köpa badhandukar till semestern, o fler värmeljus såklart!!! börjar ta slut... jag konsumerar så otroligt många om dagen.. ca 20 st om dagen o då har jag inte tänt ljus i sovrummet o badrummet där e 15 i badrummet ca o så 13 i sovrummet... myys=) kanske lite överdrivet men då får folk tycka det.. HA

nej ha det bra! nu ska jag fixa det sista här sen ska jag fantamej sova... ska ju gå i skolan imorgon efter jag slutat jobba! så det e full rulle på mig som vanligt=)

Puss haj
Älskar Macke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback