Jobb på Jobb!!

Hej hopp alla glada o sura!

snart så åker vi till Göteborg o de ska bli så kul att åka hemmifrån lite=) lite semester!!
men jag kommer ju sakna elli!! hon e ju som ens lilla barn=)

Jobbar idag! o han jobbar! så jag har suttit här vid datan hela dagen!! börjar bli något fyrkantig i ögonen!!

Nästa månad fyller jag år=)
hihi!

suttit o lyssnat på radio city hela dagen! fan vad dom spelar samma musik!! jätte ofta=( synd för den radiokanalen har jag alltid lyssnat på annars!!

Igår kväll va vi hemma hos Andreas o Lis, hade med oss meloner, vindruvor o annanas=) Gott!! o NYTTIGT=)

Jag har faktiskt skött mig nu e tre dagar!!=)

Ute o gått var dag=)
Ätit ordentligt!
har till och med börjat äta frukost igen
2 knäckebröd står på menyn=) mums!!
o så nyttiga måltider på dagen och kvällen!! najs=)
Jag villvillvill gå ner i vikt NU!! hehe!!
vill bli smal! typ lite smalare än när jag träffa macke!! de hade varit najs=)

har ringt på en häst idag=)
vill börja rida igen!! fast de vet väl alla vid det här laget!! haha
en valack. -05!! dom svarade inte!! så jag ska ringa sen igen =)

Vill bara sluta nu! fint väder ute!!
men jag slutar inte förens kl sex =(

då får jag se vad min kära sambo kokat ihop till mat!! hehe!!

Bokat en stuga till nör vi åker till gtb!!
nu e vi elva st!!
fler som vill med så säg till så fixar vi de ;o)

nu e vi:
Ida o Macke,
Andreas o Lis,
Henke o Sofie,
Peter o Jenny,
Andre, Martin o Rickard!!

aja de ska nog bli trevligt=)

längtar efter balder=) eller vad säger du lis?? haha!!


Tjooohoooooo=)

Kommentarer
Postat av: Lis

Ehh...den ända karusellen jag inte ser fram emot...inte första åket... andra brukar gå bra. Suger som fan i magen. =O men åka ska jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback