Semester=)

Jobbar just nu!
Men om 5 h är de SEMESTER=)
tjohoo=)
ska bli såå skönt!

Bli Göteborg på fredag för er som inte visste=)
stannar till söndag!! ska bli kul!=)
Elli ska vara hos sin riktiga mamma hela helgen o busa!!=)

Nästa vecka så kanske jag o macke ska ta en campingrunda!! antingen tält eller husvagn! själv klart ska Elli med i sånna fall!
Sen på lördagen har vi lite problem,,, bjuden på tre fester!! måste bestämma oss...hehe!! en 20 års fest en 25 års fest o så en poolfest!!

Nästa vecka igen ska nog jag o mor sticka till stockholm o titta på allsång på skansken o bo på hotell o kanske shoppa lite=) man kan ju alltid hoppas!! hehe då skulle man behövt lite förskott på lönen=)
Eller en liten vins på triss kanske!! de hade varit najjs=)
Men sån tur har man ju aldrig om man heter Ida iaf=(

Skönt de löst sig iaf!!

Jahapp.. vad händer då imorgon!
jo då blir det till att hanlda, städa, packa lite=)
sen på fredag åker vi =) tjooohooo=)

Nej nu ska jag fortsätta o glo på tv!!
ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: Lis

fan va kul vi ska ha det=) Längtar. Måste in om på systemet i morron o köpa lite cider... tar du me egen kudde??? jag måste, min snutte kudde. Annars kommer jag aldrig åka balder...=O Lika jobbigt varje gång...haha. Ser fram emot denna helgen!! Ringt hon me hästen?? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback