Upp o hoppa ligg inte o dra dig=)

Sitter o lyssnar på frida nu!!
den låten e rätt upplyftande faktiskt=)

Har börjat träna ligg med Elli nu!! hon e så duktig!!
kan de nästan till 100% nu!! haha=)
Nästan var gång man har godis i handen så slänger hon sig på marken=) hihi
Är så kul att ha henne!
Vår lilla bebis!!
Man e aldrig ensam här!! man kan snacka med henne o hon säger inte emot=) haha

Jag håller med lis med räkningar o skit!
såfort man får in lönen ryker den igen=(
HELA min lön går till räkningar denna månaden! så jag har inget o leva för=(
triiist!!

På måndag får vi vår hundbur till elli (till bilen) Så hon inte förstår något i vår fina bil=)

Snart göteborg=)
Läängtar! ska bli kul o komma iväg lite!!
ska betala de imorgon!!
tjohoo!
då ska de åkas karuseller=)

Fy vad det har åskat o blixtrat idag!
o nu har jag rutor o dörrar öppna!! så frisk luft ute nu ju!
Håller oxå på o städa undan hundhåren! den ENDA negativa med hund!! hihi
de e sånt man får på köpet! hehe!
annars får amn köpa en nakenhund!!

Nej nu ska jag fortsätta städa!!
Ha de bra allihopa!! denna underbara fredag!! ledig hela helgen!!
imorgon blir det traktorpulling=)
o på kvällen fesst!!
dock nykter o köra!!
hehe!!
Puss haj


Kommentarer
Postat av: Sofie

Köra? Hehe? Du e väl inte gravid!?

Postat av: Lis

Wee...längtar som fan. Åka karuseller e det bästa jag vet. Så satans kul. Vi får alla allt =) Blir som ett barn på nytt. kul att ni ville titta förbi igår. kram

2008-06-29 @ 11:50:03
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback