08-03-23

Då va snart påsken över.. eller i alla fall halva har gått=)

igår va vi hemma hos Mor o Far o åt lamstek o pot.gratäng o vitlökspure!
skiiit gott!! tack så mycket=)
sen körde vi hem till henke o sofie för att kolla på film!
jag somnade dock rätt så snabbt... drygt trött efter jobb=(
sen skulle vi hämtat mackes bror mf på en fest men dom ville inte hem då,
dom fixade annan skjuts så vi körde hem... umsfiddelibums i säng!!=)

idag vaknade vi vid 10... åt frukkost o så.. sen körde vi hem till mackes förldrar
o satt där o snacka en stund.. jag körde till jobb.
Macke blev kvar!!
Påskfirande där hemma ikväll.. jag jobbar ju så jag kan tyvärr inte vara där..
Hade varit trevligt..
Men det e ju goa pengar o jobba denna helgen=)
$$$$$
=)

nej nu ska jag spela lite y!!=)
hehe

sen blir det till att sova lite!
så e det snart morgon o så slutar man igen=)

puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback