2008-03-10

♥Jag e duktig♥

Bara så att ni vet...
Ni som inte vet vad det handlar om får vänta o se... så får vi se om ni märker nått=) hehe

Har börjat träna nu=)
Så sjukt kul e de!!
tränade två gånger förra veckan!
På onsdagen var det Boxersize! Skit kul!
I Fredags va det Spinning med 10 min mage!!
helt perfekt!=)

De va dop i söndags!!
Julia Ellinor Jönsson!! så sött=)
Hon sov genom hela gudtjänsten!...hehe tur=)

Hem o Villa mässan i Lördags!

Tänkte sticka till trädgårdsmässan till helgen!
Någon som vill med?? på Lördag hade jag tänkt mig!
bara säg till=)

Ska o hälsa på på ett nytt jobb på Torsdag!
Får se om det e nått=)
hoppas hoppas hoppas=)

Ska skicka mina ansökningar till skolan denna veckan oxå=)
o kommer jag in så börjar jag plugga till hösten!!
najs=)

Sitter här på jobb nu ... först möte idag mellan 10-13.30 o sen börja jobba 18-08
Skulle egentligen jobba till 09 imorgon bitti men jag ska åka o besikta bilen 8.40 imorgon!!

Nej nu ska jag fixa det sista!!

Ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: Lis

Oj oj...här har det hännt en del. =) Jag ska in till mässan på söndagen. Om du skulle ändra dig. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback