ajajaj

jag e bränd...
på riktigt
 

brände mig på kaminen idag så jag fick åka in till jourcentralen i eslöv o lägga om min arm..
ett brännsår=(
så nu ska jag vara omlagd om armen i minst en vecka!!
ajaja o de gör faktiskt ont!! tycker så synd om mig=(
inte så stort sår men de gör ooont...

nock om de...hehe

jag har nu gått brevid färdigt ute på de nya jobbet o de verkar jätte bra=)
så jag börjar där så fort chefen släpper mig härifrån..
eller ja tills dom hittar en lämplig ersättare här för mig!!

najs=)

så livet går framåt=)

Har haft en stor storstädning hemma idag!!
Påskstädning kan man säga!!
lyft ut allt ur alla hyllor/skåp/kökskåp ja allt! o torkat av o putsat o grejor=)
så nu luktar där så rent o fint där hemma!!
Vi har även börjar röja på ena loftet över garaget ifrån halm o annar skit!!
så det e full rulle på V.stad 7187! =)

imorgon bär det av till svedala för påskmiddag!
blir en lugn påskhelg då jag jobbar hela helgen!!

Fredag 18-14 Lördag
Söndag 14-09 Måndag
Måndag 19-10 Tisdag!

Goa pengar nu när det e storhelg o allt =o)

imorgon när jag slutat ska jag hämta min älskade kusinvitamin på tågstationen här i eslöv!!
Hon ska få följa med ut till vår lilla gård o få se hur vi har det=)
Hon ska ju till afganistan (eller hur det stavas) o hålla på där nere, så då träffar jag inte henne
på jäääätte länge!! Fast då e ju allt som vanligt.. eller vad säger du gumman=)

hehe!!

Sitter på jobb nu!... inte de nya utan det gamla får man väl säg...
Jätte jobbigt att vara här nu när man bestämt sig för att gå... =(
men det e bara till att kämpa sig igenom detta oxå!!
 
nej ha de!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback