Nu jäklar!!

Nu jäklar ska de bli andra bullar=)
haha

----

Träna igår!! Box Intrevall!
ahh det va grymt skönt=)
det ska tränas två gånger i veckan nu e det tänkt=)
hade varit najs o komma i form lite=)
Beach 2008
=)


---
Idag till imorgon e ett rövar pass som heter duga vill jag säg!
Börja 12 här inne i Eslöv idag!
jobbar till 09 imorgon bitti!
Börjar sen 10.30 i Löberöd på nya jobbet!
jobbar till 18!
Alltså 12-09 10,30-18
30h...
jobbigt!!!
=(
Jag kommer vara grymt trött imorgon kväll iaf!!=(

---

Min lilla brännskada har blivit mycket bättre!!
Har läkt jätte bra=)
E bara lite rosa nu! o huden flagnar lite...
o de Kliiiiar!!

---

Jahapp..
Vad händer då i helgen!
Jag jobbar 9-18 på söndag! men annars vet jag inte=(

---

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback