helg=)

Hej hopp alla glada!

idag hyar jag varit med mackes brors töser på ridskola/knatteridning! haha! skit kul o se=) man tänkte ju tillbaka några år när man själv red dom första turerna=)

ahh vill ha häst igen!!
men det får bli om tre fyra år=)

får se nästa vecka om det blir några getter här!! haha
skickade in till radiocity till sommarfyndet!!
två getter skulle förgylla min sommar!
haha! då får man bygga en hade till dom!! o sedan boxar oxå till vintern!haha=)
vad har jag gett mig in på??

JAG KOM IN PÅ SKOLAN=)
tjohoooo=) så jäkla skönt!
Börjar den 20 Aug.
Måste bara snacka med banken så jag verkligen har råd!! hehe
de e en annan femma!! =(

annars f¨år jag ju fortsätta jobba o ta n¨ågon utbildning på distans istället!! jag e inte omöjlig=)

det blir på onsdag vi hämtar hunden istället=(
registreringen va inte klar förens då=(
men det ska bli kul när man har den hemma=)

Jag sitter o väntar på anna,alexandra o bamse nu!
ska ha en liten tjej midda här ikväll!
för svedalatöserna=)
saknar ju o sitta o snacka med dom!
träffas ju inte så ofta längre=( mest bara när det e fest!
så ikvälll blir de till att laga mat o dricka lite o spela kubb o spel o grejor=)
ska bli väldigt trevlogt!
så jag har gått här o städat idag! blev fint=) lite stolt=)

Nej nu ska jag surfa vidare=)

puss haj!

Kommentarer
Postat av: Lis

Va kul. Grattis, hoppas de går bra med banken med. :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback