Då har denna helgen oxå sprungit förbi!!

Då va denna helgen slut!!
Jag har jobbat hela helgen!!
Lördag 8-17
Söndag 8-08 (Måndag)!!

I fredags va vi hemma hos Lis o Andreas i Viderup!!
Käka mat från Castrum i Eslöv!! Mums!!
Idol tittande!!
Tack för en trevlig kväll!!
Kul o träffa (nästan) alla igen=) synd inte alla kunde komma!! men sånt e livet!!=)

Imorgon bitti blit det träning för min del!!
Har inte tränat på hela helgen så det blir hem o hämta träningskläderna o köra till Skrylle=)
najs!!=)

Nej nu ska jag fixa med kvällsbestyren här på jobb!!
Ha en fortsatt bra Sönda kväll=)

ha de bra!!


 Jag o min brukare!! (min 20 års fest!!)
Vi igen hemma i lägenheten!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Korten blev himla fina. Blev dock inte klara me alla, men de gjorde inget, AnSo kan fixa resten själv. :)

2008-10-20 @ 16:25:33
Postat av: rullstolskompanjon

Hahahhaa, det var som faen Ida! Hanna här ;) Vet i tusan hur jag hittade hit, men kul iaf! allt bra med dig? kram!

Postat av: Hanna

Aoumen! sen ett år tillbaka snart ;D Fan vad kul o hitta dig! allt bra med mig! Med dig också hoppas jag? Känner att jag fortsätter läsa här va! ;)

2008-10-24 @ 15:27:27
URL: http://playitoutloud.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ja fan vad kul! Jag skrek som bara den efter dig, haha! :D Ja vi hade skitkul! Hade du kul? Jag vill fan också vill fan också till nån ful perikleskväll! haha! askul o se dig igår snyggo!

2008-10-25 @ 16:07:54
URL: http://playitoutloud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback