Fy...

Vad jag e dålig på att skriva blogg..

fast de e väl inte hela världen..hehe inte så många som läser!!
men skönt att skriva lita ibland=)

Va hos Andreas o Lis igår o kolla in den nya lägenheten=)
Skit fin ju=)
Kommer bli perfekt för er tror jag=)
Kul o slippa Hurva kanske ;o)

jobbar just nu
17-08 fredag o lördag o så ledig hela söndag!
najs=)

Har nog bestämt mig nu med utbildning o jobb o framtiden=) hihi

Tittat på idol ikväll!!
får vi se vem som åker ut ikväll!!

Snart bär det av utomlands=)
DE ska bli himskans skönt=) o roligt=)

Annars går livet framåt!!
Har varit dålig på o träna denna vecka!! så de blir till o åka o träna imorgon bitti när jag slutat jobba=)
skönt o träna tidigt så har man hela dagen framför sig sen=)
Macke e ledig denna helgen oxå!!
De gillar jag=)

Nej nu ska jag surfa vidare=)
hej hopp gummisnopp=)

jag vill!! o SKA=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback