Måndag!!

Jahapp då va de måndag igen!!
Jobbar 17-08 idag!!

Så nu åller jag på o göra lite mat=)
Blir kyckling idag=) mums!!

Va o trna innan idag!! sköönt=)

Helgen:

Fredag: Va hemma hos Andreas o Lis i Viderup!!
Jag gjorde god mat=)
Fetaost o vitlöks fylld fläskfile klyftpotatis o olika såser=) najs=)
Idol tittande oxå såklart=)

Lördag: Kalas hos Andreas som fyllde 24 i söndags!!
God mat)( mycke trevligt!!

Söndag: Va nere hos mor o far på söndag midda o macke o pappa såga upp en massa bränne!!
sen på eftremiddagen/kvällen körde vi in vår ved här hemma!! Anders hjälpte till med bobcatten=)
sen åt jag o macke varma mackor med svampstuvning på=)
de va gott!!

Jag håller vikten!!=) DE GILLAR JAG=)

SKASKASKASKA=)

hej hopp!

Grattis Jens o Karolina till er lilla Theo=)

Kommentarer
Postat av: Lis

ja det var verkligen gott i fredags... mums. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback