Jobb o Gräs

Jahapp o då va en jobbdag avklarad oxå=)
Jobbade 8-15 idag!
Alldeles lagom=)

Körde sen ner till Johanna för att hämta mitt lilla busfrö=)sötis!!
Hde inte blogg klyddat för mig just nu så skulle jag ha lagt upp lite bilder =)

Från Bröllopet för Staffan o Sofie!
menmen de får väl bli en annan dag istället=)

Tittade på Wall.E häromdagen, o en gång til igårkväll!! sååå söt=) EVA!!!
hehe

Har tittat på många filmer på sistonde=)
laddar ju ner nya hela tiden=) de e najs!!

Klippte gräset när jag kom hem!
dagens motion blev att kratta ihop allt gräs jag klippt!
plus en kvällsrunda med vovven=)
så skönt att ut o gå på kvällen!!=)


Har blivit väldigt duktog dom senaste dagarna på att skriva blogg juh=)
e rätt chockad över mig själv!!=)
Men jag hoppas folk tycker det e kul/bra?!?!
Fast de e nog bara Lis som läser=) hihi men de gör ingenting!!
bara man får skriva av sig ibland=)

Nej nu får ni hade så bra för nu ska jag ut o promenixa med Elli=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback