Robin! Vi tänker på dig!!

 
Vår älskade
och godhjärtade
Robin Johnsson
* 20/2 1988 har lämnat oss
i stor sorg och förtvivlan
Hörby
den 28 augusti 2008
MAMMA och KENNE
David, Lina och Jenny
PAPPA
Mormor och Klas
Farmor och Farfar
Andreas med familj
Vicky
Övrig släkt och vänner

Tack för att Du fanns
men tiden blev alldeles för kort.
Vi är tacksamma att vi
fått möta Dig.
För Du var speciell och
värdefull för oss.
Det som gjorde Dig unik
fanns i Ditt sätt att vara,
Din styrka och Ditt mod
och allt som Du kunde klara.
Den kärlek som Du gav
i omtanken om andra
ger lärdom om hur vi ska
vara mot varandra.
Du var en sådan person
som man lätt kunde
hålla kär.
Så tack för att Du fanns
just sådan som Du var.

Älskade Robin
Min stolthet
Dina småsyskons förebild.
Det är så ofattbart att
Du inte kommer hem till oss igen.
Du kämpade verkligen
Du hade ju hela livet framför Dig,
allt är så orättvist.
Den smärta och saknad
jag känner efter Dig
är obeskrivlig.
Mitt liv kommer aldrig att
bli helt igen utan Dig.
Jag önskar att Du har
mött Morfar och Bamse
och att ni sitter och
lurar på en gädda någonstans,
och att Du får köra grävmaskin
där Du är.
Jag älskar Dig av hela mitt hjärta
Robin, det vet Du och
vi kommer att ses igen.
Farväl så länge.
Mamma


Älskade Robin
Så ofattbart
Du som var så god, så
fin, det finaste som fanns.
Du har givit så mycket glädje.
Så många fina minnen.
Jag minns än första öringen
i Hörbyån. Vi ses.
Mormor





Vi Tänker på Dig Robin! Fy fan vad livet är orättvist!
Ha det bra, sov så gott o Vila i frid!

Kramar Macke o Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback