Vikten=) NEEER=)

Har redan gått ner 1.5 kg på 3 dagar på min nya DIET=)
Najs=)

Börja träna i måndags på skryllegården!
Ute o gick en runda med Elli på kvällen!


Ute o gick 3.5 km igår!! najs=)

Idag träna på skrylle ut o gå med Elli ikväll oxå=)

Jobb Torsdag! ut o gå på kvällen!

Träna på fredag igen=)

Nu jävlar! Skönt när man redan börjat gå ner=) o mätt mig runt om på olika ställen på kroppen idag oxå!!
Så ska mäta mig om en vecka o se om jag minskat osv=)
DE E NAJS=)

_______________________________________________________________________________________

Jahapp dagens jobb vecka ser ut som så här:

Måndag: Ledig
Tisdag: Ledig
Onsdag: Ledig
Torsdag: 8-15
Fredag: Ledig
Lördag: 17-08
Söndag: Ledig!

En rätt så bra vecka tycker jag=) haha!!
Fast jobbade mycke förra veckan!!
4 nätter o en dag!

68 timmar!
så jag förtjänar att ha en lugn vecka efter de tycker jag=) hehe

_____________________________________________________________________________________

oj titta ut.. de har regnat=(
jag som tänkte klippa gräset.. så hade min man blivit glad=)

...

Försöker...=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback