Akta=)

Akta så ni inte får en kick i rumpan ;o)



Ser ni att de e en fot?? o inte vilken som helst utan vår bebis fot=)

Sådan anderbar känsla det va att ligga där, o titta på en skärm som förestället ens eget verk=) Så underbart!!
Nu får tiden gå snabbt så man har den här =) hihi

Köpt nya mamma byxor idag=) o en mamma-tunika! så sööt=)

Björka på Torsdag=) De ska bli riktigt kul!! Tänkte ta en sväng på Nova imorgon för att hitta en ny kavaj!! o så ett linne (vanligt) som jag t'nkte ha på Torsdag! o så dom nya jeansen så klart=) o så tänklte jag se om jag hittar ett par nya skor!!
Någon som vill hänga med?? Säg bara till =)

nej nu ska vi hem o grilla hos svärföräldrarna, dom vill ju se bilderna på den lill* =)

A Happy day today =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Söt fot!

2009-04-27 @ 18:56:32
Postat av: Ullis

Guud va underbart.... Kommer det bli en liten mini-Hilda Kanske?? Ta hand om er! Grattis från Mig och martin

2009-04-27 @ 22:13:13
Postat av: Ida

Tack Ullis o Martin =) vi vet inte om de blir en Hilda faktiskt!! De får bli en överraskning =)

2009-04-28 @ 09:11:15
Postat av: Hanna

Men Ida, gud vad roligt!!!!! :) Fy vad kul, jag fattade inte om du menade allvar innan eller inte :P Men GRATTIS! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback