Blåbär i lingonskogen ?!

Idag kommer sotarna hem till mig!!
Haha tur man redan e på tjocken! ;o)


Sist dom va här så va den ena grymt svart i näsan för att han hade pillat ut små kråkebabysar=) haha skratta gott o länge åt de i o med att han tyckte han va så grymt snygg.... så jag bara titta på hionom o skratta!! han måste ha skrattat/blivit ledsen när han såg sig i spegeln när han slutat jobba!! hahah!!

Jahapp vad har jag annars hittat på dom senaste dagarna egentligen!!, Jo jobbat har jag gjort!! Måndag 17-08 Torsdag 8-12 !! Sen i helgen blir det myycke jobb!! Börjar idag kl 17->15 lördag!! Ledig till 15 söndag sen e de då 15->08!!
Dryg helg=( o Så jobbar sambon helgen så jag träffar honom Lördag kväll sen blir de måndagkväll nästa gång jag får pussa på honom!! Fast bra ibland, då får man känna att man saknar sin älskling o man vet ännu mer att man älskar honom =)

Nej nu ska jag se om jag kan hitta på något vidare vettigt!!=)


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej snyggo! Är du på tjocken? Tjocken tjocken? På smällen? ;) Gravid? Mommy-to-be? Du hajar ;D

Postat av: Ullis

Undrar detsamma???? Har du blivit så vuxen nu ;)

Kram

2009-04-19 @ 17:53:09
Postat av: Ida

haha klart=)

2009-04-20 @ 10:31:09
Postat av: Ida

haha klart=)

2009-04-20 @ 10:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback