Försöker igen!

Då försöker jag igen!!
Men kommer dock inte bli lika långt nu!
Orkar verkligen inte skriva så mycke igen!! hehe

De va de här med våren!! Att den kommer är både på gott och ont!!
Så mycket skönare väder o blommer o fåglar o ja de e härligt med både vårkänslor o vårtecken=)

Men så va de ju den andra biten, den tråkiga halvan eller ja inte halva men hela kan man nästan säga!!
Vårbruket!!=(

Saknar ju min man så mycket när han jobbar!!
O jobbar jag kväll/natt så träffas vi inte alls=(



Fast nu Tis Ons har jag inte jobbat för jag har varit kass=( Ont i halsen, munnen o så strålade de upp mot örat!!
Efter hela dagen igår o halva idag, 3 glassar 3 tuggor lasange o en ½ macka senare (mitt intag från i förrigår=(....) så gick jag idag till tandläkaren efter hundkuresen med min super duktiga vovve o efter han spolat bort var o matrester o dyl så kom han fram till att de va ju såklart inflammation i visdomstanden!! eller den har inte växt fram riktigt än så den täcks delvis av tandkött!!
Så jag fick bli hemma!!
Fick iaf bedövning o nått annat grajs med hem så jag tog de innan jag skulle äta kvällsamt idag så jag blev till o med mätt=) Skön känsla hungrig som man e=)

Nej nu ska jag gå o kolla tv!!
Ska bli litta bättre på o uppdatera nu tänkte jag!!
Men jag känner mig själv, de e kul några dagar för där e ju ingen som läser mer än några stycken =)haha!! men man får va nöjd med de lilla ;o)

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag läser alltid!! E en trogen läsare :)

Ajaj på tanden!

Postat av: Lis

inte kul med tanden. hoppas det blir bra snart. kramar

2009-04-10 @ 09:37:07
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback