Grillning promenad och stooorstädning!

Här kommer lite bilder från i frdags när vi va hemma hos Andreas o Louise o grilla=)
mmm riktigt gott va de med=)



Här sitter pågarna i soolen=) Sååå mysigt=)
 mmm köttet va riktigt najs=)


Lilla Elli va oxå med!! somd essutom fyllde 1 år i Torsdags=)


Sen blev de promenad efter maten =)




Idag e de storastädning hemma=)
Macke jobbar!! Vårbruk=(

Tvättat skurat dammat o ja allt man kan tänkta sig!! nu e de bara fönsterna kvar om jag pallar de idag<!!
Annars får jag ta de en annan dag!! har ju hållt på o städa sen i morse!!

Igår va vi hos svärföräldrarna o åt påskmiddag! Trevligt=)

Ikväll blir de jobb!! 17-08....

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer!!
Kommer en gubbe denna veckan o ska kolla på husdwet o lämna en offert på vad det kommer att kosta o putsa om huset!!
Ett ont måste men höjer värdet =)

Nej nu ska jag slänge mig i duschen sen laga mat sen bär det av mot jobbet!!

Kommer en liten bild på när Elli kollar så att tvätten inte blåser iväg=)
Jag tycker nog min vovve e den sätaste=) hihi



Kommentarer
Postat av: Lis

Haha...vikken bild. Glad att det inte blev någon när martin o jag låg o kravlade....haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback