Stenssons i Eslöv



Detta är ett ställa som jag nog aldrig kommer att besöka igen, o gör jag det så hoppas jag att jag e full som en dåre!! haha!! Hade skit kul på förfesten o så roligt med personerna jag va där men stället,
njae hör inte till mina favoriter om man säger så haha!!

Men först bar det av mot Höör!! kommer inte riktigt ihåg vem lägenhet de va!! haha!! kass på namn!!
sen körde vi mot Eslöv efter alla hade druckit lite =)
Sen in på Stensson!!
Jag körde hem en timme tidigare!! Hade ont i fötternja, ska nog inte ha högklackat när man e nykter!! haha inte om man heter Ida iaf!!
Väl hemma somna jag innan jag la huvudet på huvudkudden!! sååå skönt=)
Sov till halv elva idag! naaajs=)

Så nu ska jag försöka hitta på nått kul o göra!
Har gjort en hel lista på saker som ska göras när jag e ledig!!
så blir jag aldrig utan sysselsättning=)

- Putsa fönstr
- Rensa rabatten
- Rensa garderoberna på kläder som ej används o skänka dom till bättre behövande
- Lava ved (har jag gjort varje dag o än e de inte slut..haha)
- Köpa o sätta blommor=)
- Köpa pensel
- Olja in utemöblerna
- Handla "fusktrall" till "uteplats"
- Stor handla på Citygross
- Damma alla möbler inne o diska alla glas i vitrinskåp ect.
- Frosta av frysen
- Rensa ut skit från röda huset så de så småningom kan rivas

Listan bygtgs på varje dag=)
Mycke uteaktiviteter som passar utnmärkt nu när vädret e så fint!
Men har hört att de skulle va ännu finare imorgon Lördag=)

Jahapp vad hjänder denna påskhelgen då??
Vi får en lugn släkthelg för mor o far e utomlands till söndagkväll så vi ska bara till Mackes föräldrar o käka!!
Blir nog utgång imorgon igen!!
Ska bara bestämma var vi ska=)

Hej svej Leverpastej

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni va väl hos Pade? Tror Rickard sa det iaf :)

2009-04-10 @ 13:57:27
Postat av: Ida

De stämmer nog ja=)

2009-04-10 @ 15:27:08
Postat av: Emms

är jag en av dem bättre behövande? =) Lovar att du kan få mina blåa MFF brallor då! =) Hehe.. Puss gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback