34 dagar kvar o storhandling på Ikea =)

Idag e det 34 dagar kvar tills vi har en liten kotte i vår famn=)
Fats idag när jag va hos bm så hade mitt blodtryck höjts, så extra besök är inbokat nästa vecka... så vi får hoppas på att det har gått ner, fast de hade ju inte heller varit fekl att få en bebis nästa vecka!! haha =)
Fast vill inte bli inlagd....

Jag har oxå hunnit med en runda på Ikea idag=)
Här är mina inköp =)



Ett sko skåp.. så vår söta hund inte äter våra skor=)



En massa ramar =) Äntligen ska vi få upp lite mer bilder på väggarna =)
Filt till den lille när vi e på bb =)
Plastmuggar!! (alltid bra o ha o billigt=)
haklappar till dreggelpellen =) hihi
lampor
the koppar
underlakan till spjälsängen!
o en babykudde =)



Stoora koppar till kvälls teét =)
syns inte att dom e stora men de e dom=) 15 kr bara=)



O ny matta till vardagsrummet =) svart... rya tror jag de kallas=) en såndär håårig =)


Nej nu ska jag laga spagetti o köttfärssås =)

o vila kroppen så blodtryucket inte stiger.... hehe

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du glömde ju fota den fina blomman!! :)

2009-08-20 @ 11:10:02
Postat av: Ida

ja just de .. köpte ju en stor blomma oxå =) hehe!!

Kul när saker e billiga=)

Hittade du nått kul Ullis?

2009-08-20 @ 16:20:53
Postat av: Lis

Vilka sina saker... Ikea e så underbart... =) Skoskåp där man kan gömma e såå underbara. slippa se allt i en ända stor hög. Lovely.



Men e det konstigt att fröken har högt blodtryck??? han ska ju hitta på saker hela tiden o kan inte ligga still.... Lugn. E helt säker på att du sen kommer önska att du fick va stilla... haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback